Deze blog is de virtuele 'etalage' van 'L'Aiguille de Jolie', het gelijknamige naai-atelier uit Lubumbashi, opgezet door mezelf (Jolie) en mijn 'maman' Dorcas. Voorlopig is het aanbod beperkt tot originele handgemaakte keukenschorten van Afrikaanse pagnes. Binnen afzienbare tijd zullen we het aanbod echter uitbreiden met handgemaakte hemden, (hand)tassen, juwelen enz. Wil je op de hoogte blijven, schrijf je dan zeker in voor de updates (rechterkolom)

zondag 1 januari 2012

Welkom!

Welkom op de blog van 'L'Aiguille de Jolie'. Letterlijk vertaald betekent dit: 'De Naald van Jolie'. Met deze blog deel ik graag met jullie de resultaten van mijn creatieve 'naald- en draad-uitspattingen'. En hoop ik natuurlijk er ook enkele te kunnen verkopen :-).

Deze blog is een eerste aanzet tot wat later misschien een heus internetwinkeltje zal worden. Ik hoop het aanbod stelselmatig te kunnen uitbreiden. Heb je zelf leuke suggesties, aarzel niet deze door te geven via aiguilledejolie@gmail.com

Lees hier wat meer over het ontstaan en de achtergrond van het naai-atelier dat ik samen met mijn 'maman' heb opgezet.

Aarzel ook niet om deze blog te delen met je vrienden of familie (zie buttons onder aan dit bericht).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten